Lyssnade på Cream och fick Cream.

Började inte denna dag som jag hade tänkt. Vaknade upp vid 11:00 av att alarmet på mobilen gav ifrån sig ett extremt irriterande ljud. Slog av alarmet och slog på Cream med "Pressed rat and warthog". Bra låt att vakna upp till. Framförallt om man är lite dimmig i huvudet som jag är idag. Igår firade vi Mikael som bor med mig och Gustav. Han fyllde 23 år och vi befann oss på Skål som är en mycket bra krog. Hela kvällen bestod, för en gångs skull, av lagom mycket öl och trevligt firande. Det var skitkul.
Nu när jag vaknade hade jag ganska mycket gaser i magen. Inget ovanligt dagen efter. Låg i sängen och lyssnade på briljanta låtar med Cream, fes och drack lite vatten kryddat med c-vitamin. Vid tredje fisen tog jag i lite extra i hopp om att slippa göra av med flera. Ett stort misstag! Någonting hade gått fel. Fisen hade konsistens. Det var bara att flyga upp ur sängen och slänga sig in i duschen. Om det finns något positivt att säga om denna situation är det väl möjligtvis att det var en liten mängd. Säger som Jonas Gardell: "Varför just jag"!

Kommentarer
Postat av: Wb

HAHAAHAHAAH.......HAHAHAAHAH!!!

2009-12-30 @ 02:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0