Jag bränner mig hellre än att låta allt rinna ut i sanden.

Gick upp vid 12:00 idag. Hade ingen lust alls att gå upp tidigare heller. Vet inte ens vad denna dag kommer bjuda på men tänkte försöka läsa lite filmhistoria. Jag borde kolla vad jag fick på förra salstentan men vill inte att resultatet ska förstöra min dag ifall det gick åt helvete.
Jonthe har tydligen tränat idag. Funderar på att göra detsamma. Alltid bra att tillföra kroppen lite endorfiner så blir man pigg och glad. Jag har börjat känna mig osäker i en människas närvaro. Det är inte likt mig alls. Jag brukar vara rättfram och åtminstone verka självsäker. Denna människa rubbar allt detta och jag finner det helt plötsligt svårt att säga det jag vill säga. Vet inte alls hur jag ska gå till väga. En sak är dock säker: Jag bränner mig hellre än att låta allt rinna ut i sanden. Brukar inte vara så farligt om man går på en nit, men denna gång fegar jag i varje möjlig situation.
Igår hade vi en mycket trevlig kväll med några från klassen. Har lagt märke till att det är många trevliga själar jag tidigare aldrig pratat med. Jag har också blivit bjuden på en fest hemma hos Benjamin. Är inte speciellt festsugen men det går alltid att ändra på. Min kropp måste verkligen tycka att jag misshandlar honom brutalt. Mina dagar består av gröt, en måltid och öl. Antingen kommer detta sluta i att jag blir fet och alkoholiserad eller att jag blir smal och alkoholiserad. Vet inte riktigt hur kroppen fungerar när det gäller kost men jag och kroppen lär väl märka.
Gurra (en av mina sambos) fick inte förlängt på jobbet. Det är inte så bra. Vi behöver honom verkligen i vår lägenhet. Dels för att alla har ganska svag ekonomi, men också för att han är en fantastisk kille. Hoppas verkligen att han hittar ett nytt jobb snart. Det vore kanon. I morgon ska jag jobba på macforum. Bara fyra timmar och det är jävligt skönt.
Är det såhär det går till när man skriver blogg? Öser ur sig massa smörja som ingen egentligen är intresserad av? Hehe, jag gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0