High on you and on drugs

Jag tryckte försiktigt ner handtaget på dörren för att hon inte skulle vakna. Hon låg där och andades fridfullt och nästan ljudlöst. Under tystnad stod jag där och betraktade en av Guds mest vackra och underbara skapelser. Och om det inte var Gud som skapat henne så var det i varje fall en mycket unik och originell atomuppbyggnad. En känsla av starkt begär strömmade genom min kropp. Begäret att känna hennes DNA. Långsamt kröp jag ner under samma täcke för att få hålla om henne. Hon måste vaknat till lite då hon tog mina händer för att lägga dem runt hennes midja. Inga ord utbyttes. I denna stund var kärleken självklar. Vi behövde inte säga något till varandra. Vi visste redan. Jag låg bakom henne och stirrade på hennes nacke. Perfektion, var det enda jag kände. Hon är perfektion personifierat. Visst var detta inget jag skulle tycka om henne under hela mitt liv. Förhållanden kan vara lika grymma och smärtsamma som underbara, men just denna natt fanns bara tveklös kärlek mellan oss båda. Jag bet mig själv för att inte somna. Jag ville känna mig älskad en liten stund till. I morgon kunde allt vara borta. Att vakna upp och inse att allt bara var en dröm. Kanske en hallucination. Skulle inte vara speciellt förvånande. Det absolut värsta scenariot skulle vara att vakna upp tillsammans med sin älskade för att sedan få en separation kastad i ansiktet. Som en fet jävla smäll rakt över munnen. En paralyserande smärta som tar evigheter att läka i jämförelse med en sprucken läpp. Men inte denna natt. Denna natt kan aldrig byta karaktär. Den är nämligen begränsad av mina fantasier om ett lyckligt liv.

Kommentarer
Postat av: Maggie

Fint Björn =) Du kommer få ett finfint liv och en underbar flicka också någon dag!

2010-02-25 @ 21:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0