Driften

Senaste tiden har varit lite slitsamt. Plugg, jobb och en del festande. Verkade som hela klassen befann sig i någon sorts koma idag. Alla var förkylda, slitna och oroliga över tentorna som ska göras eller vara klara på fredag. Jag tänker inte vara orolig. Går inte tentan bra så får jag göra om den. Hemtentan kommer nog att gå bra. Jag har ett intressant ämne och då är det roligt att skriva. Jag skriver om ondska i film. Hur filmskapare väljer att skildra fenomenet och hur vi påverkas av det.
Något jag däremot lider brist på just nu är närhet. Jag har glömt bort att det är viktigt för mig. Jag behöver någon känsla av kärlek. Känner mig urfattig på det. Vill inte gå ut på krogen och ragga sex. Man kommer inte långt på det. Jag behöver höra någon viska någonting fint, ligga bredvid någon och kramas, sova tillsammans osv. Jag behöver bli uppskattad! Antagligen händer ingenting och jag går ut på krogen för att få någonting tillfälligt. Jag är vilsen nu. Det bästa med mig är att jag fortfarande är hoppfull. Kärlek kommer till alla som vill.
Nu ska jag skriva klart min förbannade hemtentamen. Gotta mig lite i ondskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0