"Värt"

Styrbord Babord var gårdagens destination. Det är ett mycket trevligt ställe fast med dyr alkohol. Vi var ett gäng pojkar som tog oss dit för att sluta upp med några tjejer från klassen. Mitt mål med kvällen var väl lite väl tydligt, men jag fick som jag velat. Igår natt kysste jag en tjej från min gamla klass. Jag har velat gjort det sen jag började skolan. Hon är extremt snygg men jag har fegat och inte vågat. När jag väl tog till handling var det inga problem. Helmysigt. Det känns sjukt bra även fast jag också vet att det inte blir mer än så. Sådant får man respektera.
Killarna är kvar hemma och det är skönt med lite umgänge såhär dagen efter. Sov extremt dåligt och hade ingen känsel i höfterna när jag vaknade. Vi var tre som sov i min säng och eftersom jag är lång och stor så var det jävligt trångt. Idag blir det hundra filmer i slapphetens tecken. Jag börjar med En kärlekshistoria. Det känns väldigt värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0