Vilken helg

Ja, i Fredags kom Hannes och Simon. Det var sjukt kul. Självklart ställde vi till med en jävla fest och bjöd människor från alla håll och kanter. Till en början verkade det som att festen skulle bli i vanligt tempo, trevligt, öl, prat etc. Men icke. Det kom skitmånga som var extremt törstiga och sugna på dans. Själv var jag inte sen med att följa alla andras väg ner i Bacchusträsket. Hur som helst var det väldigt roligt och jag är glad att alla kom. Det finns många fina människor i min klass och många jag känner på annat håll likaväl. Ska väl tillägga att vi fick en varning också. Synd, men helt klart värt det! Det var ett par i vår ålder som klagat. Ett ensamt, eländigt, fult, mögligt och ljudkänsligt par.  Synd att dom antagligen inte är omtyckta av någon. Inte ens deras föräldrar om jag får gissa.
I lördags gick vi ut på Styrbord Babord. Tog det desto lugnare och fokuserade på omgivningen samt dansgolvet. Även denna kväll mycket trevlig.
I vår tänker jag försöka jobba. Jobba och satsa på mitt och Stéfans filmprojekt. Vi ska filma en dokumentärfilm här i Göteborg. Det ska bli så jävla kul. Stéfan har redan sökt efter olika bidrag. Underbart.
Nu när jag inte ska plugga längre får jag inte träffa lika många från klassen. Jag kommer sakna många av dem. Hoppas jag träffar vissa av dem ändå. Det finns vissa av dem jag inte vill ska försvinna ur mitt liv riktigt än.

Kommentarer
Postat av: Sandra Dermark

Ja! Hade inte lyssnat på den på evigheter, men blev påmind om hur go den är :)



Kul med dokumentärfilm! Vad ska den handla om?

2010-01-19 @ 00:47:40
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Sandra Dermark

Ja men det låter jävligt intressant. Ska bli kul att se resultatet :)

2010-01-19 @ 15:57:31
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: jontha

tjena männa!

Har en jädrigt viktig fråga.

"NÄÄÄR GRÄSET BLIR GRÖÖÖÖNARE!"

Vad heter bandet, kan jag få dem av dig!!!

Tycker att det vart så jäddra feäätt!

Pussi

2010-01-22 @ 16:32:48
URL: http://kaptenhadiraja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0