framtid

Just nu sitter jag på jobbet och känner att det inte finns någon framtid för mig. Det är svårt att hålla modet uppe när man ständigt känner sig som en bedragare. Sitter och funderar över framtiden och har inte helt koll på vilket program jag vill läsa på Universitetet. Tänker därför ta kontakt med en studievägledare för hjälp. Nästa höst bli jag med stor sannolikhet kvar i Göteborg. Åtminstone om jag hittar ett någorlunda bra jobb. Känns bra att ha så många vänner här. Utan er hade jag flyttat utomlands och aldrig kommit hem. Om livet känns kuken får man ignorera allt ett tag. Ljuga för sig själv. Säga att allt blir bra.....

Kommentarer
Postat av: ebba

du har vänner i malmö med...

2010-05-12 @ 11:47:29
Postat av: Anna

hey..

och i Nyköping!

2010-05-24 @ 00:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0